Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

Καλη αρχη

Ειμαι ερασιτεχνης κατασκευαστης, ερασιτεχνης γιατι δεν ζω απο αυτο...

Σκοπος του ιστιολογιου ειναι να καταθεσω τις σκεψεις μου για τις καπνοσυριγγες, απο το καπνισμα τους μεχρι την μηχανικη και τον σχεδιασμο τους, αλλοτε σοβαρα, αλλοτε με καποια δοση χιουμορ(γιατι δεν εχω και πολυ).
Ολα τα παραπανω ως καπνιστης με κατασκευαστικες γνωσεις, και οσο λιγοτερο μπορω ως κατασκευαστης, μπερδευτηκατε;και εγω...
Σε μερικους αυτα που θα γραφονται ισως να φανουν κινεζικα, δεν πειραζει, καλη δυναμη....!!!

Οι συλλεκτες πιπας, που στην Ελλαδα δεν ειμαστε και πολλοι, ελπιζω οτι θα με καταλαβαινουν.

Καπνιστες
Συλλεκτες
Κατασκευαστες

Περασα απο ολες τις κατηγοριες, μεχρι να καταληξω στην τελευταια.... οταν αρχιζα το καπνισμα πιπας 2 χρονια πριν, θα μου ακουγοταν αστειο οτι θα τις κατασκευαζα κιολας, γιατι αυτο ειμαι μαστροχαλαστης.

Αρπαζω ενα κοματι ρεικι που βλεπεις ενα billard και το κανω dublin, παει το χαλασα....
Απο την αλλη πιανω ενα τουβλο των 200γρ. και το κανω ενα κομψοτεχνημα, ειμαι μαστορας....

Η σχετικοτητα λοιπον σε κατι που θεωρω τεχνη, ως συλεκτης και κατασκευαστης, και υπαγεται στους αγραφους  νομους της, μπορει να κανει την ιδια πιπα αριστουργημα η τερατουργημα.
Για τον καπνιστη ολες οι πιπες ειναι το ιδιο, το μονο κριτηριο ειναι αν καθονται καλα στο ματι και στο χερι.

Αυτα για αρχη....


Υ.Γ.
Απαγορευονται τα greeklish, αποδεκτες θεωρουνται μονο ατοφιες γλωσσες.
Οτι το τελευταιο χρονο ειμαι σαν τον κυριο διπλα το ειπαμε;
Οτι θα κανω διαγωνισμους με δωρακια το ειπαμε;
Καλη αρχη, το ειπαμε;




1 σχόλιο:

  1. Κε Κυριαζάνε είμαστε σίγουροι πως έχετε γίνει ίδιοι σαν τον κύριο δίπλα..ουφφφ
    Μιας και είμαι η μόνη που γράφει ως τώρα μπορώ να κερδίσω όλα τα δωράκια?? :)
    Καλή αρχή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή